הסודות של פייסבוק וגוגל

קורס ממוקד לשיווק דיגיטלי

5 מפגשים ממוקדים בהם נלמד להשתמש בכלי פרסום, מדידה ואוטומציה מתקדמים, כדי להגיע לקהל המדוייק שלנו במינימום עלויות ובמקסימום תוצאות

Facebook Ads

נלמד להשתמש בצורה אפקטיבית במערכת הפרסום של פייסבוק (פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, מסנג׳ר, וAudience Network רשת הפרסום של פייסבוק למובייל).

נלמד כיצד ללהגיע לקהל המדויק של המוצר שלנו, על שיטות תמחור שונות ומתי נכון להשתמש בכל אחת מהן, על פורמטים של מודעות, על מדידה של תוצאות, על דירוג המודעה וציון האיכות, על טכניקות לבלוט בפיד ובעיקר נלמד איך להאכיל את האלגוריתם של פייסבוק במה שהוא הכי אוהב.

המון סודות שנאספו מבלוגים של מומחים, מניסיון בקמפיינים ענקיים וממידע רשמי שפייסבוק מפרסמת בבלוג שלה.

Google Ads

נלמד להשתמש בצורה אפקטיבית במערכת הפרסום של גוגל (בדף תוצאות החיפוש של גוגל, ביוטיוב, בג׳ימייל, בגוגל מפות, וברשת הפרסום של גוגל המהווה את רשת הפרסום הגדולה ביותר באינטרנט).

נלמד על שיטות תמחור שונות, על מודעות ותוספי מודעות, על דירוג המודעה וציון האיכות, על מדידה של תוצאות, על אפשרויות לקידום הנראות של העסק באפלקציות השונות של גוגל ועוד ועוד.

Google Analytics

Google Analytics הוא שירות של חברת גוגל, לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט כולל פירוט על מקורות התנועות ואמצעי מכירות. זהו השירות הנפוץ ביותר כמנתח סטטיסטיקות.

Google Analytics יכול לעקוב אחר מבקרים מכל המקורות כולל מנועי חיפוש ורשתות חברתיות, ביקורים ישירים ואתרים מפנים. הוא גם מודד את יעילותן של הפרסומות לאתר, כמו פרסומות בתשלום ללחיצה, שיווק בדואר אלקטרוני ואף מודד כניסות מתוך קישורים ממסמכים דיגיטליים כמו מסמכי PDF.

zapier

זאפייר (ZAPIER) הוא אחד מכלי האוטומציה הכי נפוצים ואחד החלוצים בתחום הנגשת עולם האוטומציה. זאפייר מאפשר לחבר בין אפליקציות או שירותים שונים ע"י הגדרת טריגר ופעולות שיתבצעו אחריו מבלי שתצטרכו להשתמש בקוד בתהליך.

נלמד איך להשתמש ביכולות המדהימות שעולם האוטומציה מביא איתו ובכך לחסוך אינספור שעות של עבודה ידנית וגם לתת ללקוח שלנו מידע המותאם עבורו באופן אישי בצורה אוטומטית.

שיווק לפנים

במסגרת הקורס נלמד להשתמש בכלי פרסום, מדידה ואוטומציה מתקדמים, כדי להגיע לקהל המדוייק שלנו במינימום עלויות ובמקסימום תוצאות

נטול חפירות

אנחנו לא מאמינים בחפירות. אנחנו מאמינים בעקרונות. המטרה המרכזית של הקורס היא להקנות הבנה מעמיקה של הדרך בה האלגוריתם של פייסבוק או גוגל חושב. משם הדרך שלכם תהיה פשוטה ובהירה.

חומר ממוקד

הקורס מתמקד בארבעת הכלים המרכזיים בשיווק הדיגיטלי: מערכת הפרסום של פייסבוק (פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, מסנג׳ר), במערכת הפרסום של גוגל (רשת המדיה, גוגל סרצ׳, יוטיוב) בכלים למדידת נתונים (בדגש על גוגל אנליטיקיס) ובכלי אוטומציה (בדגש על זאפייר)

מחיר פצצה

המחיר הכי משתלם במזרח התיכון. מוזמנים לבדוק בעצמכם.

קורס ממוקד
לשיווק דיגיטלי

במסגרת הקורס נלמד להשתמש בכלי פרסום, מדידה ואוטומציה מתקדמים, כדי להגיע לקהל המדוייק שלנו במינימום עלויות ובמקסימום תוצאות.

הקורס מתמקד בארבעת הכלים המרכזיים בשיווק הדיגיטלי: מערכת הפרסום של פייסבוק (פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, מסנג׳ר), במערכת הפרסום של גוגל (רשת המדיה, גוגל סרצ׳, יוטיוב) בכלים למדידת נתונים (בדגש על גוגל אנליטיקיס) ובכלי אוטומציה (בדגש על זאפייר)

בלי חפירות

אנחנו לא מאמינים בחפירות. אנחנו מאמינים בעקרונות. המטרה המרכזית של הקורס היא להקנות הבנה מעמיקה של הדרך בה האלגוריתם של פייסבוק או גוגל חושב. משם הדרך שלכם תהיה פשוטה ובהירה.

המחיר הכי טוב במזרח התיכון

מוזמנים לבדוק בעצמכם.

המחזור הבא כבר כאן!

ימי שלישי בין השעות 17:00-21:00 החל מה 3/12/19

משך הקורס: 5 מפגשים, סה״כ 20 שעות

כל מפגש בנוי מהוראה פרונטלית ותרגול אישי בכיתה.

המפגשים מתקיימים בבית אליאנס בירושלים

מחיר: 1900 ש״ח
(אפשר לשלם בתשלומים)

לפרטים נוספים: yehiel@new-media.org.il
או בטלפון: 058-5500-058

הרשמה

מתעניינים? הירשמו כאן

מתעניינים? הירשמו כאן ונחזור אליכם בקרוב עם פרטים נוספים. לאחר ההרשמה תועברו אוטומטית לדף תשלום מאובטח, שם תוכלו לשלם על הקורס (אפשר גם בתשלומים)